Bäumler, Susanne (Hrsg.): Die Kunst zu werben. Das Jahrhundert der Reklame. Mit Essays von Susanne Bäumler, Bazon Brock, Tilmann Buddensieg, Alexander Deichsel, Birgit Doering, Frauke Engel, Bärbel Hedinger, Carola Jüllig, Ivo Kranzfelder, Jürgen...

Bäumler, Susanne (Hrsg.): Die Kunst zu werben. Das Jahrhundert der Reklame. Mit Essays von Susanne Bäumler, Bazon Brock, Tilmann Buddensieg, Alexander Deichsel, Birgit Doering, Frauke Engel, Bärbel Hedinger, Carola Jüllig, Ivo Kranzfelder, Jürgen...
For a larger view click on the thumbnail
15,00 EUR
7 % VAT incl. excl. Shipping costs
Add to cart
Shipping time: 3-4 Days
Product no.: 46815
GTIN/EAN: ISBN: 3770137019


Products description

...Krause, Friedemann W. Nerdinger, Julian Nida-Rümelin, Hans Ottomeyer, Harald Pulch, Peter-Klaus Schuster, Laurie Stein, Angelika Thiekötter, Sandra Uhrig., Köln: DuMont; Münchner Stadtmuseum. 1996, ISBN: 3770137019, Quart., Broschur., 400 S Einband geingf. berieben, gutes Exemplar Mit zahlr. farb. und schw.-w. Abb.

This Product was added to our catalogue on 12/03/2023.

Overview   |   Product 22 of 313 in this category« first   |  « back   |  next »   |  last »